jag är för dålig att berätta för folk att jag saknar dom så här kommer det för det här känns ärligare (och enklare) än att bara säga det som ett svar när någon just sagt det

det är så många jag saknar och så lite jag kan göra åt det (eller ibland kan jag det men gör det bara inte av ren brist på handlingsförmåga)
vissa vet jag inte ens vart dom är eller vad dom gör
och vissa vet jag inte ens varför jag saknar
men sen har vi ju de som ligger mig lite varmare om hjärtat
och eftersom det här inlägget redan har lite pa fjortis varning
så skulle jag lika gärna kunna skriva ''ni vet vilka ni är''
men det gör jag inte för vissa vet inte ens ''vilka dom är''
men ni som vet kan ju ta åt er
och ni som är på gränsen
ni väljer själva
sen kan ni fråga när vi ses
det blir enklare så

Kommentarer
Postat av: mathilda

jag saknar dig iaf så jag spricker... dags att höras NU NOW MAINTENANT AHORA PRONTO

2008-07-15 @ 12:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0