vuxen livet var inget för mig nu ska jag vara så mycket barn som det bara går & springa i gräset & lyssan på sommarpratare & plocka blommor & smultron & träffa patronkarin & bygga hinderbanor till calle & baka med mormor & gå på kofesten & jaga solnedgång

min jobbkarriär varade länge, hela tre dagar, men jag tjänade iallafall ihop penagar så jag kan åka till way out west.

nu är jag på landet och ska vara här i nästan två veckor och det känns som om det typ är det bästa som har hänt mig på länge. 

jag ont i min pektå också. det bara kom nu helt plötsligt. fett död är den, och lite vit precis som en döding.

Kommentarer
Postat av: L

jaajaa way out west eooo

2008-07-12 @ 19:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0