om någon har jobb jag kan få så säg till!!!

helst av allt just nu så skulle jag vilja ha pengar så jag skulle kunna köpa studios yearbook 2. den skulle se fin ut bredvid ettan. sen ska jag köpa alla som kommer ut efter det. det är min plan: att köpa dom och spara dom och ge dom till mina barn när jag blir stor och tvinga dom att gilla det (om dom nu mot all förmodan inte skulle göra det.)
dock ser det inte ut att bli så nu då jag är jobblös och pengarlös och skolös. finans är inte min grej. (obs, läs rubriken och tänk efter allt vad ni kan för alla vill att jag ska ha jobb för då kan jag ha kul och om jag har kul har alla kul)

Kommentarer
Postat av: hedda

va är studios yearbook för nåt?

2008-05-29 @ 09:07:12
Postat av: erika

studio är ett band och yearbook 2 deras andra skiva

2008-05-29 @ 10:54:30
URL: http://voil.blogg.se
Postat av: Cajsa

Ring moster din. Hon har alltid ett jobb i bakfickan. Annars kan du få komma hit och städa för 50 kr timmen, det är kul ska du veta!

2008-05-29 @ 16:51:20
Postat av: erika

jag pratade med henne nu för ett tag sedan och då sa hon att hon skulle vara borta hela tiden typ, men kanske kan fråga på söndag när vi ska dit på middag, eller ska du med?
vadå, kan man då det på riktigt?

2008-05-29 @ 18:51:39
URL: http://voil.blogg.se
Postat av: Petter

Klart att du kan! På riktigt. Jag tycker det är skittråkigt att städa.

2008-05-30 @ 06:44:39
Postat av: erika

åh yes, värsta bra extra käcket ju!

2008-05-30 @ 09:49:38
URL: http://voil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0