kära dagbok

dagen.
hade en lektion. delade med mig av mina tankar om fiffling med gener och att det bara är sjukt och kommer göra världen till en stor hunduppfödning och att det vore bättre om vi alla hade tolv fingar. leve mänskliga evolutionen! resten av lektionen satt jag tyst och suckande åt mina klasskamraters oförstånd.
efter det satt jag och miranda kvar i skolans soffor och åt glass och godis. sen mer godis. vi fick sockerchock och stannade i skolan tre timmar tills den var tom.
nu ska jag till miranda och äta kinasnacks och dricka likör.
det var dagen.                                                         


Kommentarer
Postat av: MirrishVanillishhh

alltså Stureplan... eller vare studieplan? what evahh!

2009-05-14 @ 14:02:57
Postat av: Alice

erika! jag tycker det är allt för sällan vi ses. vilket datum är det du tar studenten? vore jättekul att se, om det inte krockar med något annat.

jag åker till sicilien nästa vecka, men jag tycker vi borde höras efter det!



ta hand om dig,

så hörs vi.

2009-05-14 @ 23:19:56
URL: http://minnenavaprilhimlen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0